تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید ایستکول در کرج
نوشته شده توسط : lg

 تعمير يخچال فريزر و سايد باي سايد ایستکول در کرج

اولین قدم برای ثبت درخواست تعمیرات و اعلام مشکل، تماس با شرکت می باشد.  کارشناسان توربو سرویس تکنیسین تعمیر یخچال ایستکول را به محل شما اعزام می کنند. ساعتی که تکنیسین در محل شما حاضر شود به شما بستگی دارد. مشتری ساعت تعمیر یخچال فریزر خود را تعیین می نماید.

هزینه تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید ایستکول

هزینه تعمیر یخچال ایستکول توسط تکنیسین و بعد از انجام کار کارشناسی خود و پیدا کردن مشکل به مشتری اعلام می گردد. تمام هزینه هایی که تکنیسین های توربو سرویس از مشتری اخذ می کند، هزینه مشخص شده واحد صنفی مربوطه می باشد. قبل از انجام تعمیرات، هزینه تعمیرات به مشتری اعلام می گردد. در صورت رضایت مشتری یخچال وی تعمیر می شود.

تعمیر برد یخچال فریزر و ساید بای ساید ایستکول

شرکت توربو سرویس به صورت گسترده تمام بردهای الکترونیکی یخچال های فریزر و مدل ساید بای ساید ایستکول را در تهران و کرج تعمیر می کند. تعمیرات برد یخچال ایستکول توسط معتبرترین شرکت در زمینه تعمیرات لوازم خانگی.

تعمیرات

زمان مورد نیاز برای تعمیر یخچال ایستکول

سرعت خدمات رسانی و تعمیرات سریع یکی از ویژگی های بارز توربو سرویس می باشد. خیالتان راحت باشد که تعمیرات یخچال ایستکول همچنین تعمیر یخچال فریزر هر چیزی که باشد در کمتر از یک ساعت به صورت کلی رفع می شود. چون ما به کار خود اطمینان داریم. سرعت عمل تکنیسین های شرکت توربو سرویس شما را متعجب زده خواهد کرد.

ضمانت تعمیرات

تمام تعمیرات و قطعات تعویضی یخچال ایستکول دارای ضمانت یا گارانتی 6 ماهه می باشد. به این صورت که تا 6 ماه هرگونه مشکلی که از طرف قطعات تعویضی باشد به صورت رایگان توسط شرکت سرویسی خواهد شد. برای دریافت خدمات پس از تعمیرات کافی است فاکتور تعمیرات را در نزد خود نگه دارید.

 




:: برچسب‌ها: تعمیر یخچال گوهردشت , تعمیر یخچال شهریار , تعمیر رنگ یخچال , تعمیر زوار یخچال , تعمیر لاستیک یخچال , تعمیر واشر یخچال , تعمیر و نگهداری یخچال , تعمیر لامپ یخچال , تعمیر لوازم یخچال , تعمیر یخچال در منزل , تعمیر یخچال با ضمانت , تعمیر یخچال جنوب تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 تير 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: